Zapisz się na listę oczekujących Poinformujemy Cię gdy produkt będzie dostępny. Wpisz tylko swój adres email.
Email Ilość Twój email jest potrzebny jedynie do poinformowania Cię o pojawieniu się produktu i nie zostanie wykorzystany do żadnych innych celów.
logo
Hairstyler.pl >> Zasady sprzedaży
Menu Kategorie
Hairstyler.pl >> Zasady sprzedaży

Zasady sprzedaży

Sposoby składania zamówienia

Poprzez koszyk sklepu internetowego

Preferowany przez nas sposób. Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Poniżej opis tego sposobu zamówienia krok po kroku.

  1. Aby dokonać zakupu towaru najpierw należy włożyć towar lub towary do koszyka poprzez wciśnięcie przycisku „Dodaj do koszyka” znajdującego się przy wybranym towarze. W ten sposób możesz dodawać kolejne produkty do swojego wirtualnego koszyka.
  2. Po umieszczeniu wszystkich towarów które chcesz zakupić w koszyku, wciśnij przycisk ‘Zamów’ znajdujący się w panelu wirtualnego koszyka.
  3. W drugim kroku wybierasz sposób dostawy, sposób płatności, dane kontaktowe do osoby zamawiającej (potrzebne do potwierdzenia zamówienia) oraz adres dostawy. Ostatecznego zamówienia dokonujesz przyciskiem “Kupuję i płacę”. Złożenie zamówienia oznacza wyrażenie woli zawarcia umowy sprzedaży na przedstawionych warunkach i wiąże się z obowiązkiem zapłaty za zamówione towary.
  4. Po złożeniu zamówienia otrzymasz na podany adres poczty elektronicznej automatyczny email z podsumowaniem zamówienia.
  5. Po dokonaniu płatności poinformujemy Cię mailowo o zrealizowaniu zamówienia.

Telefonicznie

W określonych przypadkach, np. gdy nie mają Państwo w danym momencie dostępu do Internetu lub jest to dla Państwa wygodniejsza forma złożenia zamówienia, nasi handlowcy przyjmą zamówienie podczas rozmowy telefonicznej rejestrując je ręcznie w systemie i nadając w ten sposób unikalny numer zamówienia przydatny w dalszych kontaktach z naszym sklepem.

Niezbędne dane do przyjęcia zamówienia

Zamawiając u nas towary, do należytej realizacji zamówienia niezbędne będzie podane następujących danych:

  • imię i nazwisko zamawiającej osoby
  • adres email zamawiającej osoby
  • Telefon do zamawiającej osoby
  • Wybrany sposób dostawy
  • Wybrany sposób płatności
  • Adres dostawy (jeśli wybrano wysyłkę)
  • Lista zamawianych towarów

Zawarcie umowy sprzedaży

Do zawarcia umowy dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Nas złożonej przez Ciebie oferty (zamówienia).

Potwierdzanie zamówień

Złożone zamówienia potwierdzamy niezwłocznie w godzinach pracy czyli 9.00 – 18.00 w dni robocze. Potwierdzamy zamówienia zawsze poprzez wysłanie potwierdzenia w wiadomości email, niezależnie czy następował kontakt telefoniczny czy nie. Jeśli nie podałeś adresu email, zamówienie potwierdzimy podczas rozmowy telefonicznej.

Jeśli pomimo podejmowanych prób kontaktu, nie uda nam się potwierdzić zamówienia przez 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia, zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od jego realizacji o czym poinformujemy dostępnymi sposobami (np. pocztą elektroniczną).

Zmiana zamówienia

Po zawarciu umowy możliwe jest dokonanie zmiany zamówienia w zakresie adresu dostawy czy towaru. W celu zmiany zamówienia skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży (strona kontaktowa).

Wyżej opisane prawo do zmiany umowy w żaden sposób nie ogranicza ani nie wyłącza przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami (informacje o prawie odstąpienia znajdziesz w dalszej części Zasad Sprzedaży).

Odwołanie zamówienia

Jeśli chcesz odwołać zamówienie skontaktuj się z naszym pracownikiem (strona kontaktowa).

Sposoby płatności

Płatność za pobraniem

Zamówienie płatne gotówką w momencie odbioru zamówionego towaru u kuriera.

Płatność przelewem

Płatność przelewem bezpośrednio na nasze konto bankowe (kontakt).

DotPay

System Dotpay oferuje płatności kartą lub przelewem, z w pełni zautomatyzowaną obsługą, które przygotowali partnerzy handlowi systemu (tacy jak Comarch, Aptus, Home.pl czy Shoper).

Specjalne metody płatności

Specjalne warunki płatności ustalane są na podstawie odrębnych ustaleń z działem finansowym naszej firmy lub z dyrektorem finansowym (np. płatność odroczona).

Konta bankowe

Nasze konta bankowe

BOŚ S.A.
Nr rarchunku: 72 1540 1131 2113 6203 4089 0011

Faktury VAT i paragony

Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Chęć otrzymania faktury VAT prosimy zaznaczyć w formularzu zamówienia. Dokument zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem.

Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11.12.2012 r. – Dz. U. nr 0 z 2012 r. poz. 1428 – faktura VAT nie musi zawierać oznaczenia ORYGINAŁ/KOPIA oraz nie musi posiadać pieczątki i podpisu wystawcy.

Koszty dostawy

K-EX - przesyłka kurierska (paczki do 30 kg)

sposób płatności  koszt
przelew 17,00 zł
przy odbiorze 19,00 zł

.

Czas dostawy

K-EX przesyłka kurierska

Szacowany czas dostawy: od 1 – 2 dni

Sposoby dostawy

Zamówienia wysyłamy do 24 godzin od poniedziałku do piątku (nie dotyczy produktów na zamówienie).
Zakupiony towar wysyłamy za pośrednictwem:
– K-EX przesyłka kurierska

Odbiór przesyłki od kuriera

UWAGA!!! Zalecamy sprawdzenie, w chwili odbioru przesyłki, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane.Paczka powinna być oklejona taśmami firmowymi Hairstyler.pl, które nie powinny nosić śladów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, uprzejmie zalecamy, jeżeli tylko jest to możliwe, spisanie – w obecności kuriera – protokół odbioru (reklamacji). Po dokonaniu odbioru prosimy o sprawdzenie – jeżeli to możliwe to jeszcze w obecności kuriera – czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości zalecamy spisanie stosownego protokołu. Jeżeli to możliwe sugerujemy poprosić kuriera o złożenie podpisu na takim protokole. Niezależnie od tego czy uda się spisać, któryś z protokołów, o których mowa powyżej, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszą firmą.

Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.

Zwrot towaru

Kiedy i kto może zwrócić towar

Zwrot przysługuje jeśli jesteście Państwo konsumentami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zwrot przysługuje zgodnie z przepisami prawa w przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę internetową, telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej). Prawo zwrotu przysługuje także w przypadku, gdy zamówienie dokonane zostało na odległość, a odbiór towaru następuje w naszym sklepie stacjonarnym.

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy:
a) My jesteśmy zobowiązani do zwrotu Państwu wszystkich otrzymanych od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Zwrotu dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
b) Kupujący odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionej rzeczy.

Koszty

Ponoszą Państwo jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (czyli odesłania towaru, dostarczenia do nas).

Ponadto odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwrot pieniędzy

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji (czyli płacąc kartą płatniczą otrzymujecie Państwo zwrot na kartę), chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotów staramy się dokonywać niezwłocznie, w duchu szczególnej dbałości o naszych klientów.

W przypadku zwrotu towaru w sklepach stacjonarnych, zwrot pieniędzy może nastąpić nie w momencie zwrotu (tj. dostarczenia sprzętu), ale niezwłocznie w późniejszym terminie, nie dłużej niż do 7 dni m.in. z uwagi na fakt nie posiadania w danej chwili odpowiedniej kwoty gotówki.

Zgłoszenie zwrotu / odstąpienie od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze wysłąnia wiadomości email z treścią oświadczenia na nasz adres (koniecznie podaj nr zamówienia, data odbioru przesyłki, jaki towar zwracany)

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Procedura zwrotu

Aby procedura odstąpienia od umowy (zwrotu) przebiegała jak najszybciej, bez nieporozumień czy błędów, proponujemy do stosowania się do poniższych zasad:

  1. Poinformować nas o Państwa decyzji (patrz punkt wyżej)
  2. Skompletować zwracany towar.
  3. Dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon/faktura) dla łatwiejszej identyfikacji transakcji lub inny dowód potwierdzający zakup tego towaru u nas.
  4. Dołączenie do paczki danych kontaktowych do siebie – dla szybciej identyfikacji przesyłki/zamówienia.
  5. Bezpieczne zapakowanie paczki i oznaczenie jej dopiskiem ‘ZWROT’ dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki.
  6. Niezwłoczne nadanie paczki, na swój koszt, na adres siedziby naszej firmy (strona kontaktowa). Uwaga, paczki za pobraniem nie będą przyjmowane!Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem 14 dni.Zwrotu możecie Państwo także dokonać osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.

Brak prawa do odstąpienia od umowy

Informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  6. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  8. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Reklamacje i skargi

Reklamacje

Informujemy, że w przypadku zastrzeżeń co do zakupionego towaru, mogą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi oraz – jeżeli gwarancja została udzielona – z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. Istnieje ponadto możliwość skorzystania ze ścieżki polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR.

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Rękojmia

Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Wszelkich zgłoszeń z tytułu rękojmi możecie Państwo dokonywać pocztą elektroniczną na nasz adres.

W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada. Prosimy także o wysłanie na nasz adres kwestionowanego towaru. Chcielibyśmy podkreślić, iż bardzo często nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania.

Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione.

W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony.

W przypadku nie uznania przez nas Państwa żądań, przysługuje Państwu prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (w tym zakresie możliwe jest np. skorzystanie z mediacji Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej lub unijnej platformy internetowej ODR).

Gwarancja

Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem.

W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem.

W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych w naszym sklepie, objętych gwarancją, możecie Państwo – zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem – skontaktować się z nami.

W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru od Państwa. Towar prosimy przesyłać na nasz adres.

Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru od gwaranta niezwłocznie poinformujemy Państwa o odebraniu przez nas towaru od gwaranta i o działaniach podjętych przez gwaranta oraz prześlemy towar na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru ponosi Hairstyler.pl.

Hurtownia Fryzjerska i Sklep Online